loading...
شاد و خندان
لایو بازدید : 2 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (2)

به تمام کسانی که مهندسی را درک کردند ، به تمام کسانی که پلی ساختند از انتهای بن بست کوچه ی رفاه تا بیکران ، به تمام کسانی که خود را شبانه روز وقف کردند تا همگان شبانه روزی روشن داشته باشند ، به تمام کسانی که لذتش را فهمیدند نه آنان که تنها به نامش خوانده شدند . . .
روز مهندس مبارک باد .




لایو بازدید : 2 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)
در روز شنبه مورخ ۱۹بهمن ۹۲بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور بسیجیان برادر و خواهر ُ دیدار از خانواده شهید سید ابوطالب هاشمی بعمل آمده که در پایان ضمن تجدید پیمان با آرمان بلند شهداء در ادامه راه آنان تاکید شده است.

انشاء الله خداوند به همه ی خانواده های شهدا صبر عنایت بفرماید.

 

جهت مشاهده عکس به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


لایو بازدید : 3 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)
می رود ارابه ی فرسوده ای لنگان

می کشد ارابه را اسبی نحیف و مردنی در شب

آن طرف ، شهری غبارآلود

پشت گاری سطلی آویزان ، پر از خالی

خفته گاریچی ، مگس ها این ور و آن ور

پشت گاری جمله ای : “بر چشم بد لعنت”

عمران صلاحی


لایو بازدید : 2 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

همينكه رسول اكرم و اصحاب و ياران از مركبها فرود آمدند و بارها را بر زمين نهادند، تصميم جمعيت بر اين شد كه براى غذا گوسفندى را ذبح و آماده كنند.

يكى از اصحاب گفت: سر بريدن گوسفند با من.

ديگرى: كندن پوست آن با من.

سومى: پختن گوشت آن با من.

چهارمى: ...

رسول اكرم: «جمع كردن هيزم از صحرا با من.».

جمعيت: يا رسولَ اللَّه شما زحمت نكشيد و راحت بنشينيد، ما خودمان با كمال افتخار همه اين كارها را مى‏كنيم.

رسول اكرم: «مى‏دانم كه شما مى‏كنيد، ولى خداوند دوست نمى‏دارد بنده‏اش را در ميان يارانش با وضعى متمايز ببيند كه براى خود نسبت به ديگران امتيازى قائل شده باشد.»

سپس به طرف صحرا رفت و مقدار لازم خار و خاشاك از صحرا جمع كرد و آورد


لایو بازدید : 2 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

بعـــد از یـــه مدتـــ طــراحی ..

تصمیم گرفتم یه نظـــر سنجی بذارم Shik Them 

لطفــــآ همــه جوابــــ بدیـن ..


" از کــ ـدوم قـآلبـــ بیشتــر خوشتــون اومـ ــد ؟؟؟ "


شماره قـآلبــــ رو تو کآمنتــــ بنویسیـد ..


ممنـ ــونم 


لایو بازدید : 2 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)
زنان پایین شهر

ریاضی دانان بزرگی هستند

آخر هیچ ارشمیدسی نمیتواند

نیم کیلو گوجه را

به نام آبگوشت

بین سیزده نفر تقسیم کند........   



لایو بازدید : 1 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

   جلسه تلاوت نور قران کریم در مهر جان بعد از مدتی وقفه شب گذشته اغاز به کار کرد.این جلسات که به صورت هفتگی در منازل یکی از همشهریان عزیز مهر جانی برگزار می گردد با اغاز به کار مجدد ان  از مسجد حضرت ابوالفضل (ع) کلید خورد.

جهت مشاهده تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مر اجعه نمایید.
لایو بازدید : 0 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

اگه آهنگ دانلود ميكنيد سر بزنيد به دانلود آهنگ جدید يا برای دانلود فيلم به دانلود فیلم ایرانی يا اگه دوس دارين جديدترين آلبوم ها رو دانلود كنيد به دانلود آلبوم جدید علاوه بر اين جديدترين سريالها رو هم ميتونيد دريافت كنيد از قسمت دانلود سريال ايرانی مثل دانلود سریال شاهگوش يا دانلود سریال شوخی کردم كافيه همراه خزرموزیک باشيد


لایو بازدید : 0 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

باید در انبوه جمعیت باشی تا بدونی چقدر تنهایی...

دلم برای گوشه ای دنج و خلوت تنگ شده...

جایی که تو باشی و تو...

اینجا همه با تو هستند و بی خیال تو...


لایو بازدید : 0 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

رییس‌جمهوری بعد از ظهر امروز (شنبه) در دیدارِ رییس مجلس امارات عربی متحده، روابط دو کشور را برادرانه و صمیمی توصیف کرد و گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران مصمم به گسترش روابط با کشورهای اسلامی به ویژه همسایگان خود است.

رییس جمهوری در دیدارِ رییس مجلس امارات عربی متحده:

حوزه خلیج فارس برای کشورهای منطقه و جهان مهم است

رییس‌جمهوری بعد از ظهر امروز (شنبه) در دیدارِ رییس مجلس امارات عربی متحده، روابط دو کشور را برادرانه و صمیمی توصیف کرد و گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران مصمم به گسترش روابط با کشورهای اسلامی به ویژه همسایگان خود است.

شناسه خبر: ۷۵۳۱۹ -

شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۷

- وحید عسگری

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی با اشاره به روابط گسترده و نزدیک میان ایران و امارات افزود: اگرچه روابط اقتصادی و تجاری دو کشور نیز مطلوب است، اما ظرفیت‌های فراوانی برای ارتقای سطح مناسبات در این عرصه وجود دارد و در شرایط فعلی که از لحاظ بین‌المللی فضای مساعدتری به وجود آمده، همکاری‌های اقتصادی با امارات می‌تواند بیش از پیش گسترش یابد.
دکتر روحانی حوزه خلیج فارس را برای کشورهای منطقه و جهان مهم توصیف و اظهار کرد: روابط خوب همسایگی ما می‌تواند زمینه‌ساز گسترش روابط همه کشورهای حوزه خلیج فارس با یکدیگر باشد.
رییس‌جمهوری تصریح کرد: ایران و امارات می توانند همکاری‌های خود در زمینه مبارزه با تروریسم و افراطی‌گری را گسترش دهند.
محمد احمد المر رییس مجلس امارات عربی متحده نیز در این دیدار با جامع، مانع و ممتاز توصیف کردن سخنرانی رییس جمهور کشورمان در افتتاحیه اجلاس مجالس کشورهای اسلامی گفت: جنابعالی در این سخنرانی دلمشغولی‌های امروز کشورهای اسلامی را با بیانی صریح تبیین و بعد از اشاره به لزوم وحدت بین مسلمانان و لزوم تکیه بر توسعه اقتصادی، بر ضرورت ارتقای سطح مشارکت مسلمانان در اقتصاد جهانی متناسب با جمعیت و وسعت کشورهای اسلامی تاکید کردید.
رییس مجلس امارات با اشاره به حضور خود در مراسم تحلیف حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر روحانی اظهار کرد: خط مشی کلی و برنامه‌هایی که جنابعالی در آن مراسم اعلام کردید برآمده از اندیشه‌ای موزون و متکی بر تدبیر و خرد بود و خوشحالم که امروز سیاست‌های جنابعالی پیشگام است.
رییس مجلس امارات عربی متحده تصریح کرد: ما معتقدیم در چارچوبی که جنابعالی انتخاب و اعلام کرده‌اید، اهداف‌تان به ثمر خواهد نشست.

لایو بازدید : 1 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)
بنام خدا

دیروز شنبه سوم اسفند ماه ، دوره شیوه های نوین تدریس یا Train The Trainer  برای مدرسین محترم بانک ملی برگزار گردید ، مطابق دوره های قبلی این دوره نیز در محل مرکز آموزش حسن آباد با نظم و کیفیت خوبی اجرا شد.

از نکات مهم و قابل ارائه دراین برنامه می توان به برنامه افتتاحیه این دوره و صحبت های ابتدای دوره توسط معاونت محترم بازاریابی بانک ملی اشاره نمود ، ایشان دلایل تشکیل این دوره را در توانمند شدن کارشناسان و مدرسین داخلی در ارائه محصولات و خدمات بانک ملی برای مدیران و کارشناسان شرکت ها و سازمانها عنوان نمودند و فرمودند که در دنیای پر رقابت کنونی مزیت رقابتی شرکت و سازمانها ارائه خدمات مناسب و با کیفیت و توان بالای ارتباطی سازمانها می باشد ، بانک ملی همیشه در شناخت تکنولوژی های جدید پیشگام بوده است ولی در ارائه آنها به مشتری به بخصوص مشتری های خاص ( مدیران ارشد سازمانها ) برنامه ای جدی نداشته است ، این دوره آموزشی به منظور توانمند نمودن مدرسین و ارائه کنندگان این تکنولوژی ها به صورت سمینار و کارگاه های آموزشی برای مدیران ارشد و میانی سازمانها طراحی شده است که می بایست افراد شرکت کننده دردوره علاوه بر کسب دانش و مهارت استفاده از تکنولوژی های بروز IT در بانک توان سخنرانی و تدریس خود را بالا برده و بتوانند تاثیر گذاری خود را تصمیمات کلیدی مدیران ایفا نمایند .

به عنوان یک مدرس مدعو از رویکرد بازاریابی بانک ملی لذت بردم ، هدفمندی آموزش ها و حمایت آموزش از رویکرد های استراتژیک سازمان ، حضور مدیران ارشد در افتتاحیه دوره و تبیین دلایل تشکیل دوره ، انتخاب بهترین کارشناسان و مدیران سازمان برای حضور در دوره ، حضور نماینده بازاریابی در دوره جهت ارتباطات سریع و بموقع ، طراحی حرفه ای دوره ( کل این دوره 3 روز بود) ، نظم بالای اجرای دوره و ... 

طبق روال، فراگیران پس از پایان کلاس از کم بودن زمان گله مند بودند و بر مفید بودن مطالب و شیوه برگزاری اذعان داشتند ، من هم به همکاران برنامه ریز دوره منتقل نمودم و قرار شد برای دوره های بعدی پس از برگزاری این دوره زمانهای دوره و برنامه ارائه مدرسین مورد بازنگری قرار گیرد .

روز خوب و ارزشمندی بود و برای دوستان آموزش بانک ملی آرزوی توفیق الهی دارم.



لایو بازدید : 0 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)
طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش با ۱۱ امضاء تقدیم هیئت رئیسه می‌شود


به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ فتح‌الله حسینی نماینده مردم قصر شیرین سرپل ذهاب و گیلانغرب از تهیه طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش خبر داد و گفت: این طرح تاکنون ۱۱ امضاء دارد.  
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: امیدواریم این طرح تا فردا به ۵۰ امضا برسد.  
وی با اشاره به علت تهیه طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش گفت: سوء مدیریت و نابسامانی‌های آموزش و پرورش علت استیضاح این وزیر است.  
 اضافه می‌شود، تاکنون نمایندگان استیضاح وزرای صنعت، راه، علوم، کشاورزی، اقتصاد را کلید زده‌اند.  
 نماینده قصر شیرین گیلانغرب و سرپل ذهاب گفت: این طرح بزودی تقدیم هیئت رئیسه مجلس خواهد شد./
لایو بازدید : 0 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)
آن که هلاک من همی‌خواهد و من سلامتش

هر چه کند ز شاهدی کس نکند ملامتش

میوه نمی‌دهد به کس باغ تفرجست و بس

جز به نظر نمی‌رسد سیب درخت قامتش

داروی دل نمی‌کنم کان که مریض عشق شد

هیچ دوا نیاورد باز به استقامتش

هر که فدا نمی‌کند دنیی و دین و مال و سر

گو غم نیکوان مخور تا نخوری ندامتش

جنگ نمی‌کنم اگر دست به تیغ می‌برد

بلکه به خون مطالبت هم نکنم قیامتش

کاش که در قیامتش بار دگر بدیدمی

کان چه گناه او بود من بکشم غرامتش

هر که هوا گرفت و رفت از پی آرزوی دل

گوش مدار سعدیا بر خبر سلامتش

لایو بازدید : 2 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

زندگينامه شهيد محمد على رجايى 


برگرفته از كتاب « روزها و رويدادها جلد دوم » تآليف : جمعي از نويسندگان

شهيد محمد على رجايى ، در سال 1312 هجري قمري در شهرستان قزوين متولد شد، تحصيلات ابتدايى را تا اخذ گواهينامه ششم ابتداى در همين شهرستان به انجام رساند. در سن چهار سالگى از وجود داشتن نعمت پدر محروم شد و تحت تكفل مادر مهربان و منيع الطبع قرار گرفت . در سال 1327 به تهران مهاجرت كرد و سال بعد يعنى در 1328 وارد نيروى هوايى شد. در مدت 5 سال خدمت در نيروى هوايى ، دوره متوسطه را با تحصيل شبانه گذراند، سپس در سال 1335 به دانشسراى عالى رفت و به سال 1338 دوره ليسانس خود را در رشته رياضى به پايان برد و به سمت دبير رياضى به استخدام وزارت فرهنگ در آمد و به ترتيب در شهرستانهاى خوانسار، قزوين و تهران به تدريس ، اشتغال ورزيد.
شهيد رجائى در مدت تدريس ، هميشه آموزگارى دلسوز، پركار و شايسته بود و ضمن تدريس ، به فرا گرفتن علوم اسلامى و انجام فعاليتهاى سياسى همت مى گماشت . در سال 1340 به عضويت نهضت آزادى در آمد كه منجر به دستگيرى وى (در ارديبهشت 1342) و پنجاه روز زندان شد. پس ‍ آزادى از زندان با شهيد باهنر به سازماندهى مجدد هيات موتلفه پرداخت و براى پرورش افرادى كه بتوانند نبردى مسلحانه را اداره نمايند به اعزام داوطلبانى به جبهه فلسطين دست زد. در همين رابطه و براى تكميل برنامه مزبور (در سال 1350) خود شخصا به خارج از كشور سفر كرد. ابتدا به فرانسه و تركيه رفت و از آنجا عازم سوريه شد.
شهيد رجايى همگام با فعاليتهاى سياسى لحظه اى نيز از خدمات فرهنگى غافل نبود از آن جمله تدريس در مدارس كمال و رفاه ، همكارى با بنياد رفاه و تعاون اسلامى با همكارى شهيد مظلوم آيت الله دكتر بهشتى و شهيد دكتر باهنر و آيت الله هاشمى رفسنجانى .
ايشان با نهايت شجاعت و شهامت مدت دو سال ، در زندانهاى انفرادى رژيم پهلوى انواع و اقسام شكنجه ها را تحمل نمود و چون كوهى استوار مقاومت كرد. در اثر اين مقاومتها او را به زندان قصر و سپس به اوين فرستادند. او در زندان به ماهيت واقعى منافقين پى برد و از آنها تبرى جست . دوران زندان مجموعا چهار سال به درازا كشيد و شهيد رجائى در سال 1357 با اوج گيرى انقلاب اسلامى همراه ديگر زندانيان سياسى آزاد شد و بلافاصله وارد مبارزات سياسى و فرهنگى گرديد و به اتفاق عده اى از همكارانش براى بسيج و سازماندهى مبارزات مخفى معلمان مسلمان ، تلاش گسترده اى را آغاز كرد و موفق به ايجاد انجمن اسلامى معلمان شد. او در راه پيماييهاى عظيم سال 1357 مخلصانه و با تمام توان كوشيد و نقش ‍ موثرى در فعاليتهاى تبليغاتى آنها داشت .
شهيد رجائى پس از پيروزى انقلاب اسلامى و در سال 1358، مسئوليت وزارت آموزش و پرورش را به عهده گرفت و در زمان وزارت خود موفق به دولتى كردن كليه مدارس شد. سپس به عنوان نماينده مردم تهران در مجلس شوراى اسلامى انتخاب گرديد و به دنبال تمايل مجلس شوراى اسلامى در تاريخ 18/5/1359 به عنوان اولين نخست وزير جمهورى اسلامى ايران به مجلس معرفى و با راى قاطع به نخست وزيرى انتخاب شد. شهيد رجائى در اين مسئوليت خطير، على رغم اين كه به فاصله بسيار كوتاهى با توطئه عظيم استكبار جهانى در ايجاد جنگ تحميلى از سوى رژيم صدام روبرو شد و همچنين كارشكنى هاى بنى صدر و متحدانش و خرابكاريهاى منافقين و ساواكيها را در پيش رو داشت ، اما توانست به بهترين وجه از عهده انجام وظايف و مسئوليتهاى سنگين خود بر آيد.
به دنبال عزل بنى صدر از رياست جمهورى ، شهيد رجائى با راى اكثريت مردم محرومى كه شاهد تلاشهاى صادقانه ((اين فرزند صديق ملت و مقلد با وفاى امام ((ره )) بودند به رياست جمهورى انتخاب شد. دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامى كه توان تحمل وجود اين مايه اميد مستضعفان و عنصر ارزشمند و دلسوز را نداشتند در هشتم شهريور ماه 1360 او را به همراه يار قديمى اش شهيد باهنر در انفجار دفتر نخست وزيرى به شهادت رساندند.

[يادش گرامي باد]

 


لایو بازدید : 0 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

درمان دیابت و زخم دیابت با داروی گیاهی


بیمار خانم اقباله ع 45 ساله و خانه دار، سابقه بیماری دیابت از شانزده سال پیش که در تاریخ 2/12/91 در بیمارستان سبلان شهرستان اردبیل به علت بیماری دیابت و زخم باز دیابت پای راست و انگشت اول پای چپ بستری گردیده بود.

 

پزشکان متخصص اورتوپدی جناب آقای دکتر ... و متخصص داخلی آقای دکتر ... به علت غیرقابل کنترل بودن عفونت زخم دیابت خانم اقباله ع، با وجود تزریق وریدی آمپول­های آنتی ­بیوتیک قوی مثل سفتری­آکسون که به صورت مستند در پرونده بیمار ثبت گردیده است، تصمیم به (قطع) پای راست بیمار را گرفته بودند تا در تاریخ 7/12/91 عمل آمپوتاسیون پا در بیمارستان سبلان انجام گیرد.

 به ادامه مطلب مراجعه کنید


لایو بازدید : 0 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)
اصن شوهرتون اگه چارتا زن داشته باشه کارا بین چهارنفر تقسیم میشه تازه میتونید تو اوغات فراغت باهم دیگه حکم بازی کنید. خدا خودش فکر همه چی رو کرده
لایو بازدید : 2 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)
همون بنده خدای بیتربیتی که میدونی کی هستی!!!ازاین به بعد بخوای بیای گو*ه خوری اضافه کنی کلا دهنتو گل میگیرم!!!

تو غلط کردی به دوست من میگی هرز*ه!!!!هرز*ه...خیلی بیشعوری میفهمی؟؟؟ضعف فرهنگی داری!!!

نظراتم بذار دم آفتابه آبشو بخور!حیف کوزه!!!جنسن هرکی باشه از تو بدتر نیست!!بعدم جنسن بچه داره زن داره!عاشق زنشم هس پس الکی زر نزن

خوبه گفتم توهین ممنوعه انگار ملتفت نشدی؟؟؟

تو آدرس بده بریم فیلماروببینیم تاباورمون شه!!!هر چند ازت پیداس فقط دوس داری شایعه پراکنی کنی!!

جرات داری برو وب نیوشا این زرتو پرتارو بکن!!چنان بزنه تو دهنت که حاااااااال بیای!!

من مودبانه حرف زدم نذار دهنمو باز کنم!!!جنسن اونجوری نیست!!بس خف بمیر

و در آخر

لقمه اندازه ی اون دهنت بردار

عوضی


لایو بازدید : 0 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

تحولات در اوکراین با سرعت بسیار زیادی در جریان هستند و احتمال هر گونه سناریویی قابل پیش بینی است. یکی از سناریوهای پیش رو تجدید نظر در قراردادهای انحصاری با روسیه است که به دلیل آن ها تیموشنکو اکنون در زندان بسر می برد.

 یانوکوویچ یکبار موفق به تلطیف این قراردادها شده است اما این توافقنامه ها به صورت کامل مورد تجدید نظر قرار نگرفته اند و هنوز به عنوان اهرم فشار از سوی روسیه مورد استفاده قرار می گیرند.

تجدید نظر در توافقنامه های گازی می تواند آغاز گر روند مهمی در حوزه شوروی سابق که تبدیل به "حوزه گازپروم" شده است، گردد. در حال حاضر کشورهای ارمنستان، بلاروس، قرقیزستان و تاجیکستان دارای چنین قراردادهایی با روسیه هستند. شرکت گازپروم سلطه خود را بر روی این کشور ها گسترده و حتی ارمنستان مجبور به ارائه تعهدی شده است که براساس آن در 30 سال آینده اجازه تصویب هیچ قانونی را بر خلاف منافع گازپروم نخواهد داشت.

مدت طولانی است که حکومت های موجود در این کشورها تبدیل به نمایندگی های تجاری روسیه شده اند. البته در شرایط خاص این حکومت های می توانند به غیرقانونی بودن برخی از اصول این قراردادها استناد کرده و خواهان تجدید نظر در آن ها شوند.

نوع رویکرد حکومت های موجود در این کشورها بستگی به شرایط داشته و آن ها خطر را سریعا درک می کنند. همانگونه که ارمنستان در سوم سپتامبر به صورت ناگهانی از همگرایی با اتحادیه اروپا انصراف داد، در هر زمانی نیز می تواند با استناد به شانتاژها و فشار اعمال شده از سوی روسیه از اجرای این قرارداد سر باز زند.

در هفته گذشته به صورت همزمان دو کمیسیون در ارمنستان مسئولیت یافتند مطالبات موجود در زمینه گاز و "گازپروم" را مورد بررسی قرار دهند. این را می توان نشانه ای از تغییر در "جهت وزش باد" دانست. صرفنظر از این که علت ایجاد این کمیسیون ها برخی مشکلات موجود در درون حکومت بوده است، با این وجود حکومت ارمنستان به صورت خودخواسته و یا ناخواسته خود را برای تجدید نظر در تصمیم سوم سپتامبر آماده می کند.

شاید مقامات ارمنی درک کرده اند که با امضای قرارداد با گازپروم و تامین منافع شخصی خود، ممکن است فرصت بررسی پیشنهادات ارائه شده از سوی ایران، غرب و یا طرف های دیگر را از دست بدهند. برخلاف شهروندان عادی، مقامات دولتی تجربه بالایی در محاسبه داشته و اکنون سرگرم ارزیابی سود و زیان خود هستند.

در این چارچوب تحولات جاری در اوکراین می تواند نقش قابل توجهی در تغییر روند ژئوپلتیک در ارمنستان داشته باشد. ارمنستان در حال حاضر امکان زیادی برای تجدید نظر در این قراردادها ندارد اما شاید بتوان ابزارهای لازم را برای این امر مهیا کرد.

شاید برای ایجاد چنین ابزاری لازم باشد تا برخی از مقامات همانند تیموشنکو مدتی را در زندان بسر ببرند، زیرا حکومت ها همواره گناهکارانی را می یابند. شاید حزب حاکم "جمهوری خواه" نیز با تشکیل کمیته ای قربانی خود را انتخاب نماید.

 نویسنده: نائیرا هایرومیان

منبع: " Lragir.am"  ارمنستان

روبرت مارکاریان
لایو بازدید : 0 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)
7

اوميگفت:

يكروز جواني ميگفت: چند روز است كه ايمانم بكلي از دستم رفته و خود را آنچنان بي اعتقاد به حقايق جهان هستي احساس ميكنم، كه نزديك است منفجر شوم.

چون او را ميشناختم و ميدانستم كه دلائل علمي و عقلي و نقلي اصول اعتقادات را نميداند، در اين باره تحقيق نكرده و حتي كتابي هم مطالعه ننموده است.
به او دستور دادم كه يكدوره اصول اعتقادات را درس بگيرد و عقايد خود را از نظر علمي محكم نمايد شايد ايمانش به او برگردد.

به استاد او گفته بودم بايد در مدت كوتاهي اصول اعتقاداتش را ياد بگيرد.

ك درمحضراستادج1
آيت الله ابطحي خراساني


لایو بازدید : 1 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

امروز تو وبلاگ های دوستان یک مطلب دیدم در زمینه معرفی یک فروشگاه منم دیدم جالب است می خوام این مطلب را منتشر کنم :

پشتی طبی یکی از محصولات پر فروش می باشد که مخصوص کسانی است که کار آنها بصورت نشسته می باشد مخصوص اداره جات و رانندگان تاکسی می باشد .اگر شما هم هنگام کار کردن با در عضلات گردن و کتف مواجه شده به این معنا است که شما کم کم دارید به آرتروز گردن نزدیک می شوید و این معنای خوبی ندارد حتما شما هم می دانید که در هنگام نشستن باید حالت کمر حفظ شود که به کمر و گردن شما فشار وارد نشود .برای اینکار ما مشکل شما را تا حدی کم کرده ایم با خرید پشتی طبی صندلی می توانید براحتی به کار خود ادامه دهید .این محصول نیز برای پشتی طبی صندلی ماشین نیز تهیه شده که می توانید بر روی صندلی ماشین نصب کنید و از رانندگی نیز لذت بیرید .

 

پشتی طبی 

پشتی طبی

پشتی طبی باراد

پشتی طبی باراد

پشتی طبی صندلی

پشتی طبی صندلی

پشتی طبی صندلی ماشین

پشتی طبی صندلی ماشین

خرید اینترنتی پشتی طبی

پشتی طبی باراد

خرید اینترنتی پشتی طبی باراد

خرید اینترنتی پشتی طبی باراد

buy2

منبع از فروشگاه : قیمت پشتی طبی بارد


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 10
  • بازدید کلی : 50