loading...
شاد و خندان
لایو بازدید : 0 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

اگه آهنگ دانلود ميكنيد سر بزنيد به دانلود آهنگ جدید يا برای دانلود فيلم به دانلود فیلم ایرانی يا اگه دوس دارين جديدترين آلبوم ها رو دانلود كنيد به دانلود آلبوم جدید علاوه بر اين جديدترين سريالها رو هم ميتونيد دريافت كنيد از قسمت دانلود سريال ايرانی مثل دانلود سریال شاهگوش يا دانلود سریال شوخی کردم كافيه همراه خزرموزیک باشيد


لایو بازدید : 0 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

باید در انبوه جمعیت باشی تا بدونی چقدر تنهایی...

دلم برای گوشه ای دنج و خلوت تنگ شده...

جایی که تو باشی و تو...

اینجا همه با تو هستند و بی خیال تو...


لایو بازدید : 0 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

رییس‌جمهوری بعد از ظهر امروز (شنبه) در دیدارِ رییس مجلس امارات عربی متحده، روابط دو کشور را برادرانه و صمیمی توصیف کرد و گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران مصمم به گسترش روابط با کشورهای اسلامی به ویژه همسایگان خود است.

رییس جمهوری در دیدارِ رییس مجلس امارات عربی متحده:

حوزه خلیج فارس برای کشورهای منطقه و جهان مهم است

رییس‌جمهوری بعد از ظهر امروز (شنبه) در دیدارِ رییس مجلس امارات عربی متحده، روابط دو کشور را برادرانه و صمیمی توصیف کرد و گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران مصمم به گسترش روابط با کشورهای اسلامی به ویژه همسایگان خود است.

شناسه خبر: ۷۵۳۱۹ -

شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۷

- وحید عسگری

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی با اشاره به روابط گسترده و نزدیک میان ایران و امارات افزود: اگرچه روابط اقتصادی و تجاری دو کشور نیز مطلوب است، اما ظرفیت‌های فراوانی برای ارتقای سطح مناسبات در این عرصه وجود دارد و در شرایط فعلی که از لحاظ بین‌المللی فضای مساعدتری به وجود آمده، همکاری‌های اقتصادی با امارات می‌تواند بیش از پیش گسترش یابد.
دکتر روحانی حوزه خلیج فارس را برای کشورهای منطقه و جهان مهم توصیف و اظهار کرد: روابط خوب همسایگی ما می‌تواند زمینه‌ساز گسترش روابط همه کشورهای حوزه خلیج فارس با یکدیگر باشد.
رییس‌جمهوری تصریح کرد: ایران و امارات می توانند همکاری‌های خود در زمینه مبارزه با تروریسم و افراطی‌گری را گسترش دهند.
محمد احمد المر رییس مجلس امارات عربی متحده نیز در این دیدار با جامع، مانع و ممتاز توصیف کردن سخنرانی رییس جمهور کشورمان در افتتاحیه اجلاس مجالس کشورهای اسلامی گفت: جنابعالی در این سخنرانی دلمشغولی‌های امروز کشورهای اسلامی را با بیانی صریح تبیین و بعد از اشاره به لزوم وحدت بین مسلمانان و لزوم تکیه بر توسعه اقتصادی، بر ضرورت ارتقای سطح مشارکت مسلمانان در اقتصاد جهانی متناسب با جمعیت و وسعت کشورهای اسلامی تاکید کردید.
رییس مجلس امارات با اشاره به حضور خود در مراسم تحلیف حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر روحانی اظهار کرد: خط مشی کلی و برنامه‌هایی که جنابعالی در آن مراسم اعلام کردید برآمده از اندیشه‌ای موزون و متکی بر تدبیر و خرد بود و خوشحالم که امروز سیاست‌های جنابعالی پیشگام است.
رییس مجلس امارات عربی متحده تصریح کرد: ما معتقدیم در چارچوبی که جنابعالی انتخاب و اعلام کرده‌اید، اهداف‌تان به ثمر خواهد نشست.

لایو بازدید : 1 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)
بنام خدا

دیروز شنبه سوم اسفند ماه ، دوره شیوه های نوین تدریس یا Train The Trainer  برای مدرسین محترم بانک ملی برگزار گردید ، مطابق دوره های قبلی این دوره نیز در محل مرکز آموزش حسن آباد با نظم و کیفیت خوبی اجرا شد.

از نکات مهم و قابل ارائه دراین برنامه می توان به برنامه افتتاحیه این دوره و صحبت های ابتدای دوره توسط معاونت محترم بازاریابی بانک ملی اشاره نمود ، ایشان دلایل تشکیل این دوره را در توانمند شدن کارشناسان و مدرسین داخلی در ارائه محصولات و خدمات بانک ملی برای مدیران و کارشناسان شرکت ها و سازمانها عنوان نمودند و فرمودند که در دنیای پر رقابت کنونی مزیت رقابتی شرکت و سازمانها ارائه خدمات مناسب و با کیفیت و توان بالای ارتباطی سازمانها می باشد ، بانک ملی همیشه در شناخت تکنولوژی های جدید پیشگام بوده است ولی در ارائه آنها به مشتری به بخصوص مشتری های خاص ( مدیران ارشد سازمانها ) برنامه ای جدی نداشته است ، این دوره آموزشی به منظور توانمند نمودن مدرسین و ارائه کنندگان این تکنولوژی ها به صورت سمینار و کارگاه های آموزشی برای مدیران ارشد و میانی سازمانها طراحی شده است که می بایست افراد شرکت کننده دردوره علاوه بر کسب دانش و مهارت استفاده از تکنولوژی های بروز IT در بانک توان سخنرانی و تدریس خود را بالا برده و بتوانند تاثیر گذاری خود را تصمیمات کلیدی مدیران ایفا نمایند .

به عنوان یک مدرس مدعو از رویکرد بازاریابی بانک ملی لذت بردم ، هدفمندی آموزش ها و حمایت آموزش از رویکرد های استراتژیک سازمان ، حضور مدیران ارشد در افتتاحیه دوره و تبیین دلایل تشکیل دوره ، انتخاب بهترین کارشناسان و مدیران سازمان برای حضور در دوره ، حضور نماینده بازاریابی در دوره جهت ارتباطات سریع و بموقع ، طراحی حرفه ای دوره ( کل این دوره 3 روز بود) ، نظم بالای اجرای دوره و ... 

طبق روال، فراگیران پس از پایان کلاس از کم بودن زمان گله مند بودند و بر مفید بودن مطالب و شیوه برگزاری اذعان داشتند ، من هم به همکاران برنامه ریز دوره منتقل نمودم و قرار شد برای دوره های بعدی پس از برگزاری این دوره زمانهای دوره و برنامه ارائه مدرسین مورد بازنگری قرار گیرد .

روز خوب و ارزشمندی بود و برای دوستان آموزش بانک ملی آرزوی توفیق الهی دارم.



لایو بازدید : 0 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)
طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش با ۱۱ امضاء تقدیم هیئت رئیسه می‌شود


به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ فتح‌الله حسینی نماینده مردم قصر شیرین سرپل ذهاب و گیلانغرب از تهیه طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش خبر داد و گفت: این طرح تاکنون ۱۱ امضاء دارد.  
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: امیدواریم این طرح تا فردا به ۵۰ امضا برسد.  
وی با اشاره به علت تهیه طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش گفت: سوء مدیریت و نابسامانی‌های آموزش و پرورش علت استیضاح این وزیر است.  
 اضافه می‌شود، تاکنون نمایندگان استیضاح وزرای صنعت، راه، علوم، کشاورزی، اقتصاد را کلید زده‌اند.  
 نماینده قصر شیرین گیلانغرب و سرپل ذهاب گفت: این طرح بزودی تقدیم هیئت رئیسه مجلس خواهد شد./

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 30
  • بازدید کلی : 70